Tiskovna konferencija Zagrebačkog HSLS-a: Postoje li, za gradsku vlast u gradu Zagrebu, Barakude, Barbara Matić i Matija Legović?

od Darko Klasić

Konferencije za medije  održali su Darko Klasić, predsjednik GO HSLS-a Grada Zagreba i Alen Lochert gradski zastupnik i Hrvoje Vajdić, podpredsjednik  HSLS-a Črnomerca , sa temom povećanje prometne sigurnosti i protočnosti prometa  u Ulici Ivana Cankara te izostanku adekvatnog dočeka naših zlatnih vaterpolista.

Alen Lochert istaknuo je da u novijoj povijesti pamtimo velike dočeke zlatnih rukometaša, brončanih nogometašima 1998. godine, spektakl za Gorana Ivaniševića 2001. godine kao i  dočeke naših nogometaša 2018. i 2022. godine.

Politička opcija koja obnaša vlast u gradu Zagrebu, glavnom gradu Republike Hrvatske, zajedno sa svojim koordinatorom i gradonačelnikom Tomislav Tomašević, ima i vremena i novca za organizaciju predizbornog skupa, ali nema ni vremena za organizaciju dočeka Barakuda, svjetskih prvaka u vaterpolu.  Očigledno smatraju da im nije prioritet uspjeh reprezentacije države čiji glavnim gradom upravljaju.  Minimalno što su mogli učiniti je pozvati Zagrepčanke i Zagrepčane  da ih pozdrave u zagrebačkoj zračnoj luci i organizirati da autobusi ZET-a besplatno odvezu građane koji žele dočekati hrvatsku vaterpolo reprezentaciju, ako im već nije bilo zamislivo to napraviti na Jelačićplacu.

Osim za Barakude, nisu imali vremena  ni sredstava  za hrvatsku đudašicu Barbaru Matić, osvajačicu triju medalja uzastopce, od kojih su dvije zlatne, niti za Matiju Legovića, europskog juniorskog prvaka u biatlonu.

Hsls smatra da su i Barakude i Barbara Matić, kao i mnogi drugi koji nisu dočekani, ispunili građane Republike Hrvatske i građane grada Zagreb zajedništvom i ponosom, a u masi loših vijesti, donijeli nam i malo one pozitivne energije te nas učinili ponosnima. Zato pozivam gradsku vlast da više ne čini takve propuste i da vodi računa o onome što građani naše malobrojne ali ponosne države osjećaju i žele.

 Nakon ere stupića u prošlom mandatu , novi gradonačelnika poveo nas u eru masovnog postavljanja „ležećih policajaca“

Prošlogodišnjoj tiskovnoj konferenciji u mjesecu lipnju ovdje u Ulici Ivana Cankara upozorili smo na loše stanje prometnice , velike gužve te ugrožavanje sigurnosti djece te zatražili hitnu rekonstrukciju ulice tijekom ljetnih praznika. Iznimno nam je drago što je gradska uprava prepoznala ovaj problem te krajem godine krenula u rekonstrukciju prometnice, ali ne nažalost nismo zadovoljni dinamikom radova kao  niti  vremenskim periodom radova u vremenu  kada djeca pohađaju školu zbog sigurnosnih razloga. Rekonstrukcija ulice traje već skoro tri mjeseca tijekom kojih učenicima  nisu bili osigurani sigurni i adekvatni pravci pristupa školi i  uz sada već uobičajeno loša prometna rješenja uzrok su zagušenja   prometa.

Protekle tri godine došlo je do izrazitog pogoršanja  stanja zagrebačkih prometnica , zbog različitih  prioritete gradske vlasti  i slabog  održavanje ulice su postale pune rupa i zakrpa. Zbog novog fetiša gradske uprave svjedoci smo velikom  povećavanju broja tkz. ležećih policajaca , koji uz veliki broj rupa doprinose  da   gradske prometnice postaju  veliki uzrok oštećenja vozila što  značajno utječe na ispravnost te sigurnost  vozila i prometa. Na stanje zagrebačkih prometnica najbolje sve više ukazuje kontrast na ulicama i cestama gdje iz cesta grada Zagreba prelazite na ceste Zagrebačke županije (npr. Brezovička cesta , Kraljevečki bregi itd.)

HSLS stoga poziva gradsku upravu da krene konačno nakon tri godine u izradu prometne studije umjesto prakticiranja sada već višegodišnjih adhoc rješenja   koje su u Zagrebu proteklih godina stvorile prometni kolaps i noćnu moru svih sudionika u prometu. U Cankarevoj ulici predlažemo preusmjeravanje ZET-ove autobusne linije  kao i izradu proširenja za aute roditelja koji dovoze djecu u školu, nemojmo zaboraviti da skoro 50 % djece polaznika škole  ne stanuju na domicilnom području škole , istaknuo je Darko Klasić.

 Mala ali prometna Ulica Ivana Cankara sa  svojom višegodišnje  zanemarenom infrastrukturom nije predviđena za veliko prometno opterećenje , koje svakim danom ugrožava živote učenica i učenika OŠ Ivan Cankar , te  onemogućava adekvatan i siguran pristup školi učenicima i roditeljima.

U ovoj  školi  tijekom godine radi i živi 500 njezinih učenika , zaposlenika i učitelja koji su gotovo svakodnevno ugroženi  prometom velikog intenziteta gotovo ispred njihovih vrata .

U svrhu podizanja prometne sigurnosti djece,  HSLS je prošle godine  predložio  gradskom poglavarstvu   da do početka nove školske godine preusmjeri ZET-ovu autobusnu  trasu  linije 134  na Selsku ulicu , te da tijekom ljetnih mjeseci napravi rekonstrukciju cjelokupne  Cankareve ulice pri čemu se treba urediti i osigurati nekoliko pet minutnih zaustavnih parkirališnih mjestima za roditelje učenika kako bi se stekli bolji sigurnosni uvjeti te poboljšalo i rasteretilo prometno opterećenje ulice.

Sretni smo što se iako sa šest mjeseci zakašnjenja krenulo u rekonstrukciju Cankareve  ulice , ali nažalost saniranje i izvedba ne zadovoljavaju sigurnosne  zahtjeve a ovakvo značajno proširenje nogostupa nema nikakvu svrhu .   Stoga HSLS opetovano predlaže  gradskom  uredu da uzme ozbiljno u razmatranje sigurnost djece i protočnost prometa te revidira ovakvo rješenje prije završetka i omogući 5. minutna zaustavna parkirna mjesta za roditelje učenika te preusmjeri liniju 134. na Selsku ulicu   što će sigurno značajnije doprinijeti povećanju sigurnosti djece i protočnosti promet , izjavio je Hrvoje Vajdić .

Nove objave u ovoj kategoriji

Copyright © HSLS