Konferencije za medije održali su Darko Klasić, predsjednik GO HSLS-a Grada Zagreba i Alen Lochert gradski zastupnik i Hrvoje Vajdić, podpredsjednik HSLS-a Črnomerca , sa temom povećanje prometne sigurnosti i protočnosti prometa u Ulici Ivana Cankara te izostanku adekvatnog dočeka naših zlatnih vaterpolista.
Alen Lochert istaknuo je da u novijoj povijesti pamtimo velike dočeke zlatnih rukometaša, brončanih nogometašima 1998. godine, spektakl za Gorana Ivaniševića 2001. godine kao i dočeke naših nogometaša 2018. i 2022. godine.
Politička opcija koja obnaša vlast u gradu Zagrebu, glavnom gradu Republike Hrvatske, zajedno sa svojim koordinatorom i gradonačelnikom Tomislav Tomašević, ima i vremena i novca za organizaciju predizbornog skupa, ali nema ni vremena za organizaciju dočeka Barakuda, svjetskih prvaka u vaterpolu. Očigledno smatraju da im nije prioritet uspjeh reprezentacije države čiji glavnim gradom upravljaju. Minimalno što su mogli učiniti je pozvati Zagrepčanke i Zagrepčane da ih pozdrave u zagrebačkoj zračnoj luci i organizirati da autobusi ZET-a besplatno odvezu građane koji žele dočekati hrvatsku vaterpolo reprezentaciju, ako im već nije bilo zamislivo to napraviti na Jelačićplacu.
Osim za Barakude, nisu imali vremena ni sredstava za hrvatsku đudašicu Barbaru Matić, osvajačicu triju medalja uzastopce, od kojih su dvije zlatne, niti za Matiju Legovića, europskog juniorskog prvaka u biatlonu.
Hsls smatra da su i Barakude i Barbara Matić, kao i mnogi drugi koji nisu dočekani, ispunili građane Republike Hrvatske i građane grada Zagreb zajedništvom i ponosom, a u masi loših vijesti, donijeli nam i malo one pozitivne energije te nas učinili ponosnima. Zato pozivam gradsku vlast da više ne čini takve propuste i da vodi računa o onome što građani naše malobrojne ali ponosne države osjećaju i žele.
Nakon ere stupića u prošlom mandatu , novi gradonačelnika poveo nas u eru masovnog postavljanja „ležećih policajaca“
Prošlogodišnjoj tiskovnoj konferenciji u mjesecu lipnju ovdje u Ulici Ivana Cankara upozorili smo na loše stanje prometnice , velike gužve te ugrožavanje sigurnosti djece te zatražili hitnu rekonstrukciju ulice tijekom ljetnih praznika. Iznimno nam je drago što je gradska uprava prepoznala ovaj problem te krajem godine krenula u rekonstrukciju prometnice, ali ne nažalost nismo zadovoljni dinamikom radova kao niti vremenskim periodom radova u vremenu kada djeca pohađaju školu zbog sigurnosnih razloga. Rekonstrukcija ulice traje već skoro tri mjeseca tijekom kojih učenicima nisu bili osigurani sigurni i adekvatni pravci pristupa školi i uz sada već uobičajeno loša prometna rješenja uzrok su zagušenja prometa.
Protekle tri godine došlo je do izrazitog pogoršanja stanja zagrebačkih prometnica , zbog različitih prioritete gradske vlasti i slabog održavanje ulice su postale pune rupa i zakrpa. Zbog novog fetiša gradske uprave svjedoci smo velikom povećavanju broja tkz. ležećih policajaca , koji uz veliki broj rupa doprinose da gradske prometnice postaju veliki uzrok oštećenja vozila što značajno utječe na ispravnost te sigurnost vozila i prometa. Na stanje zagrebačkih prometnica najbolje sve više ukazuje kontrast na ulicama i cestama gdje iz cesta grada Zagreba prelazite na ceste Zagrebačke županije (npr. Brezovička cesta , Kraljevečki bregi itd.)
HSLS stoga poziva gradsku upravu da krene konačno nakon tri godine u izradu prometne studije umjesto prakticiranja sada već višegodišnjih adhoc rješenja koje su u Zagrebu proteklih godina stvorile prometni kolaps i noćnu moru svih sudionika u prometu. U Cankarevoj ulici predlažemo preusmjeravanje ZET-ove autobusne linije kao i izradu proširenja za aute roditelja koji dovoze djecu u školu, nemojmo zaboraviti da skoro 50 % djece polaznika škole ne stanuju na domicilnom području škole , istaknuo je Darko Klasić.
Mala ali prometna Ulica Ivana Cankara sa svojom višegodišnje zanemarenom infrastrukturom nije predviđena za veliko prometno opterećenje , koje svakim danom ugrožava živote učenica i učenika OŠ Ivan Cankar , te onemogućava adekvatan i siguran pristup školi učenicima i roditeljima.
U ovoj školi tijekom godine radi i živi 500 njezinih učenika , zaposlenika i učitelja koji su gotovo svakodnevno ugroženi prometom velikog intenziteta gotovo ispred njihovih vrata .
U svrhu podizanja prometne sigurnosti djece, HSLS je prošle godine predložio gradskom poglavarstvu da do početka nove školske godine preusmjeri ZET-ovu autobusnu trasu linije 134 na Selsku ulicu , te da tijekom ljetnih mjeseci napravi rekonstrukciju cjelokupne Cankareve ulice pri čemu se treba urediti i osigurati nekoliko pet minutnih zaustavnih parkirališnih mjestima za roditelje učenika kako bi se stekli bolji sigurnosni uvjeti te poboljšalo i rasteretilo prometno opterećenje ulice.
Sretni smo što se iako sa šest mjeseci zakašnjenja krenulo u rekonstrukciju Cankareve ulice , ali nažalost saniranje i izvedba ne zadovoljavaju sigurnosne zahtjeve a ovakvo značajno proširenje nogostupa nema nikakvu svrhu . Stoga HSLS opetovano predlaže gradskom uredu da uzme ozbiljno u razmatranje sigurnost djece i protočnost prometa te revidira ovakvo rješenje prije završetka i omogući 5. minutna zaustavna parkirna mjesta za roditelje učenika te preusmjeri liniju 134. na Selsku ulicu što će sigurno značajnije doprinijeti povećanju sigurnosti djece i protočnosti promet , izjavio je Hrvoje Vajdić .