Hrvatska
socijalno-liberalna stranka u ovoj kampanji daje jedno jedino obećanje, a to je
da neće lagati građanima u lice, obmanjivati ih. Jer, ne valja biti naivan,
neovisno o tome što su predizborna obećanja klasični dio političkog folklora,
ona lako postanu i opasni fake news,
a to Hrvatskoj i Europi najmanje treba u ovom trenutku.
Naime, ova kampanja
se tek zahuktava, a građani su već zasuti morskim obećanjima, ali i opasnim
slatkorječivostima. O zapošljavanju, rastu plaća i svemu besplatnome što će padati
s neba dosad smo puno puta slušali i slušamo, čak i od istih osoba, iako sve to
ima malo ili nikakve veze s europskim pitanjima i politikama, no sada se
javljaju i obećanja o otpisu vanjskog duga, izlasku iz NATO-a i slično. Ono je
bilo opasno, ovo je izrazito opasno.
HSLS će, u
komunikaciji s građanima, tjedno birati prodavača magle minulog tjedna, a 24.
svibnja, dan prije izborne šutnje, u finalu birat će se najveći prodavač magle
cijele kampanje.
HSLS poziva sve da
se uključe i kandidiraju svog omiljenog prodavača magle.
Gledajući kako se
razvijaju kampanje odlučili smo javno upozoriti na političke egzibicije da
bismo u drugom dijelu kampanje isticali ono što je ostvarivo i što stvara
zajedništvo.
U prvom dijelu
kampanje ismijavamo ovakve političke egzibicije upravo da bismo u drugom dijelu
kampanje građanima ponudili ono što je ostvarivo, što možemo ostvariti zajedno.
Europa je pod
udarom iznutra, Europa je pod udarom izvana. Lijevi i desni komesari ne žele
joj dobro, a dobro joj ne žele i neke političke grupacije.
Stoga, čuvajmo našu
europsku civilizaciju, a upravo iskreno okupljanje milijuna ljudi diljem
Europe, i vjernika i ateista, oko tragedije Notre Dame pokazuje da nas povezuje
naša zajednička europska baština, naša europska civilizacija. To ne damo, to
ćemo braniti.
Prepoznaj prodavača magle, spasi
Hrvatsku!Pištite
nam bez straha na hsls@hsls.hr!