Kadrovski šlamperaj u pozivnom centru ZG Holdinga!

od HSLS

Ovih dana dobili smo potvrdu da je kadrovska politika Holdinga bila neozbiljno pripremljena kao i sastavljanja stihijski kao što smo na to i tada upozorili. Da je tome tako potvrdio je i nedavni mail koji je izašao u javnosti , iz kojeg je vidljivo da Zagrebački Holding poziva tri svoje bivše djelatnice pozivnog centra za građane da se vrate na isto radno mjesto na kojima im je uručen otkaz ?!?

Od 20 djelatnika, jedanaest ih je dobilo otkaz što je rezultiralo da se pozivni centar otada nalazi u teškoj situaciji te ne uspijeva ispuniti funkciju zbog koje je osnovan. U pozivnom centru za kontakt građana trenutno radi samo šest djelatnika, a dnevno stigne do devet tisuća poziva. S obzirom da svaki djelatnik obradi po 150 poziva u svojoj smjeni, to znači da se obradi samo 10 posto poziva !

Sada kada su shvatili da su grubo pogriješili u procjeni potrebnog broja izvršitelja, prema zakonu su obvezni prvo pozvati da se vrate djelatnici kojima je uručen otkaz ako u roku od šest mjeseci od otkaza žele zaposliti nove djelatnike.

Osim pozivnog centra gužve se stvaraju i na šalterima za informacije gdje naši sugrađani znaju čekati po sat i pol, jer trenutno radi samo pet referenata u smjeni.

Osim što ne pružaju uslugu koju su zaslužili naši sugrađani, problem je što su i preostali djelatnici pod velikim pritiskom i na izmaku snaga zahvaljujući “genijalnoj” kadrovskoj politici Holdinga izjavio je na konferenciji Kristijan Jelić gradski zastupnik HSLS-a.

Nove objave u ovoj kategoriji