Podvožnjak Aleja Bologna – Škorpikova više je od deset godina zagrebački prometni problem povezan s nerješavanjem pitanja odvodnje oborinskih voda, zbog čega svaka jača kiša taj podvožnjak pretvora u jezero. Zbog toga se stanovnici zapadnog dijela grada iza podvožnjaka u Škorpikovoj i Zaprešića često nađu u stanju elementarne nepogode jer u takvim slučajevima do građana Podsuseda ne mogu doći ni kola hitne pomoći. Nažalost, gradska uprava nikad se nije adekvatno pozabavila tim problemom.
Darko Klasić istaknuo je da početak sanacije željezničkog nadvožnjaka i zatvaranje podvožnjaka opet aktualizirao problem prometnog povezivanja sjeverne i južne strane zapadnog dijela Zagreba, a uvođenje privremene prometne regulacije stvorilo je dodatne poteškoće, koje gradska uprava nije najbolje riješila, što je dovelo do potpunog prometnog kolapsa u zapadnom dijelu grada.
To nije dobro, a osobito nije prihvatljiva poruka gradske vlasti da se građani trebaju strpiti do 22. srpnja, kada će se radovi završiti, jer Zagrepčani svakodnevno prolaze pakao čekajući u kolonama. Problemi se u Zagrebu ne rješavaju, nego se opetovano guraju pod tepih. Problem s podvožnjakom u Škorpikovoj primjer je nečega što se moglo riješiti uz malo znanja i upornosti – a sada paralizira promet u cijelom jednom dijelu našeg grada.
U svrhu rješavanja ovog problema Zagrebački HSLS predlaže gradskoj upravi hitno alternativno privremeno usmjeravanje prometa za osobna vozila kroz pothodnik ispod Aleje Bolonje u smjeru Ulice Dubravica kao i ispod prijelaza preko potoka u Podsusedu. Iako su ti pothodnici ograničene širine, postavljanjem odgovarajuće privremene prometne signalizacije može se uspostaviti naizmjenični promet, što bi znatno doprinijelo smanjenju prometnog kolapsa i gužvi za Zagrepčane na zapadu Zagreba.
Prometni problemi već su godinama prisutni u Zagrebu, a prioritetno rješavanje te problematike ne odnosi se samo na pješački i biciklistički promet u centru, nego i na povezivanje sjevera i juga grada. Nužno je premostiti dvije najveće zapreke koje razdvajaju Zagreb, a to su željeznička pruga, koja dijeli Zagreb na dva dijela, i rijeka Sava.
Predlažemo i očekujemo od gradske uprave da se u prioritetne planove predviđene sljedećim proračunom Grada Zagreba uvrste izgradnja podvožnjaka na istoku grada kod Trnave, izgradnja podvožnjaka kod Gajnica na zapadu grada te izgradnja mosta preko Save u produžetku Zagrebačke ulice. To nisu populistička, nego prijeko potrebna rješenja radi osiguravanja kvalitetne prometne regulacije i bolje prometne protočnosti u Zagrebu.
Povezivanje Sjevera i Juga Zagreba – strateški zadatak naše generacije Zagrepčanki i Zagrepčana
Kristijan Jelić je povodom sve češćih poziva i prigovora naših sugrađana na katastrofalne uvjete u ZET-ovim autobusima, ispred gradskog HSLS-a apeliramo na ZET da pod hitno servisira ili povuče iz prometa autobuse u kojima ne radi klima. Meteorolozi su naime najavili toplinski val u tekućem tjednu, te treba hitno intervenirati da se zaštite naši najranjiviji sugrađani od potencijalnog toplinskih udara , te je ispred gradskog HSLS uputio apel gradskoj vlasti da osigura dovoljan broj klimatiziranih autobusa u prometu za Zagrepčanke i Zagrepčane.