Najprije pješačkom zonom u Staroj Vlaškoj, koja je uzrokovala prometni kolaps i noćnu moru u prometu stanovnika Podsljemena te Gornjeg grada i Medveščaka, potom prometnim „čepovima“ zbog biciklističke staze na prilazu Gjure Deželića pa sveopćom blokadom prometa na početku školske godine u centru grada zbog kašnjenja ljetnih radova, zatim lošom prometnom regulacijom na početku radova na Aleji Bologne, koja je isto uzrokovala prometne gužve i koja je riješena tek nakon usvajanja našeg prijedloga, a sada i uz najbolju namjeru rekonstrukcije Jadranskog mosta gradska uprava je prometnom politikom ponovno uspjela stvoriti opći prometni kolaps. Građani su kasnili na posao, djeca u školu, dok su zagrebački poduzetnici zasigurno pretrpjeli višemilijunsku štetu.
Zagrepčani nisu zamorci i molim gradonačelnika da prestane eksperimentirati našim životima. Postojeća prometna regulacija na Jadranskom mostu poraz je gradske uprave općenito i Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, koji novcem Zagrepčana plaćaju elaborat za izradu takvog prometnog rješenja.
Osim isprike, Zagrepčani svakako zaslužuju transparentnu objavu imena poduzetnika koji je napravio elaborat kao i naknadu svima poduzetnicima kojima je nastala šteta zbog ovog kolapsa.
Gradonačelnik Tomašević i Možemo su nakon gotovo godinu i pol dana vlasti svojim upravljanjem gradom, to jest nizom lutanja, za što su se navodno pripremali deset godina, uspjeli postići ono što se smatralo nemogućim za bilo koga, odnosno da od USKOK-ova osumnjičenika pokojnog gradonačelnika, unatoč njegovim brojnim manipulacijama i marifetlucima, stvori kod sve većeg broja građana sjećanje na uspješno, ili barem uspješnije, vladanje gradom. To je najveći poraz upravljanja Tomislava Tomaševića i stranke Možemo od kada su preuzeli vlast u gradu istaknuo je predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić.
HSLS Grada Zagreba poziva gradonačelnika Tomaševića da se prestane igrati i eksperimentirati jer Zagreb nije aktivistička udruga te da počne konzultirati stručnjake bez obzira na stranačku pripadnost s obzirom na to da Zagreb više nema vremena za eksperimente, a o gradonačelnikovim odlukama često ovisi svakodnevica i egzistencija velikog broja naših sugrađana kao i naša budućnost.
Kristijan Jelić ukazao je da je sada valjda i vrapcima na grani jasno da Zagreb nije spreman za novi sustav prikupljanja komunalnog otpada koji bi se trebao primjenjivati od subote. Moram Vas podsjetiti da je još u veljači donesena odluka o primjeni novog modela prikupljanja komunalnog otpada sa početkom primjene od 01. srpnja, pa je prolongirana na 01. listopada, da bi sada nakon punih sedam mjeseci “mudrovanja” bili na početku priče !? “Profesor Baltazar” je mislio i mislio, te na kraju smislio da se vrećice ostavljaju navečer ispred haustora kao što se ostavljalo prije uvođenja kanti ?!? Jedina razlika je što su to prije bile crne vrećice, a sad su plave – stvarno kolosalan napredak u zbrinjavanju otpada. U subotu počinje primjena, a u centru grada od predviđenih 150 podzemnih spremnika imamo čak jedan spreman, a o izgradnji na stotine “bokseva” po ostalim kvartovima u Gradu da ne pričamo ! Bojimo se da nas od subote umjesto rješenja očekuje kaos u zbrinjavanju otpada.