Prometna realnost na Zagrebačkim cestama daleko je od idealne. Prema istraživanju HAK-a 35 % Zagrepčana smatra da u najvećoj mjeri sigurnost prometa ugrožava neadekvatna
infrastruktura i regulacija prometa . Danas su svima nama a prvenstveno gradskoj upravi i gradonačelniku puna usta brige o sigurnosti djece i građana u prometu. U stvarnosti situacija je nikada gora, te osim hiperprodukcije ležećih policajca i bojanja biciklističkih staza ne postoji sigurnosna prometna strategija, a održavanje prometne infrastrukture nalazi se na nikad nižoj razini . Ovogodišnji podaci pokazuju da je za cjelokupni asfalterski program ljetnih radova bilo predviđeno 6 milijuna eura, što je 30 % niže od asfalterskog programa i 2019. godine. Ovaj podatak uz primjere bojanja zebri na prvi dan škole , otvaranje pristupa teškim kamionima u Cankarevoj ulici koja je zbog sigurnosti djece zatvorena za kamionski promet prije pet mjeseci ili neispravnosti svih radara za nadzor brzine na Črnomercu najbolje oslikavaju stihijski rad gradskog ureda za promet i brige za zagrebačke ulice gradske uprave.
U prošlom mandatu vijeća gradske četvrti na području Črnomerca u svrhu povećanja sigurnosti i usporavanja prometa u neposrednoj blizini škola i vrtića postavljeni su radari za nadzor brzine poput ovog na ulici Črnomerec. Nakon četiri godine niti jedan radar više nije funkcionalan , zbog potpunog izostanka održavanja istih od gradskih službi . Više nego zabrinjavajuće.
Primjer ovih neispravnih radara je zapravo slika rada gradske uprave ali i gradskih četvrti u protekle tri godine.
GČ Črnomerec već tri godine svjedoči najmanjoj razini izvršenja malih komunalnih akcija i održavanja prometne infrastrukture u povijesti, a novac namijenjen rješavanju komunalnih problema vrača se kao neiskorištena sredstva gradske četvrti u gradski proračun nakon čega gradonačelnik Tomašević određuje gdje će on biti utrošen.
Za rad gradskih četvrti odgovoran je predsjednik GČ . Konkretno tako je na Črnomercu za isto bio odgovoran sada već bivši predsjednik GČ Črnomerec Dražen Lučanin iz stranke Možemo, koji je u međuvremenu zaposlen u gradskom poglavarstvu kao rukovoditelj gradske službe za informacijski sustav i tehničke poslove. Vjerojatno gradska uprava smatra da je uz svoju stručnost na primjeru vođenja gradske četvrti Črnomerca u protekle dvije godine pokazao svoje upravljačke kapacitete pa je zbog istog zaposlen na mjesto voditelja službe..
Sad već sa sigurnošću možemo reći da uz izostanak strategije upravljanja prometom, loših cesta i izostanku koordinacije gradskih tijela, uzrok ovakvom stanju u prometu nalazi se i u ovakvim primjerima neiskusnih izabranih voditelja gradskih službi koji ne podliježu nikakvoj odgovornosti (brojni su primjeri od Čistoće i Zagrebačke plinare do Zrinjevca).
HSLS Zagreba smatra da gradska uprava i Tomislav Tomašević nemaju nikakvog opravdanja za štednju na prometnoj infrastrukturi i njezinom odražavanju jer time ugrožavaju u prometu ne samo naše sugrađana već i našu djecu. Udruge i civilno društvo ne mogu biti isključivi prioritet rada gradske uprave , prioriteti treba biti i održavanje ovakvih radara i prometnica izjavio je Darko Klasić na tiskovnoj konferenciji Zagrebačkog Hsls-a.