Gradska uprava i Tomašević zbog štednje na prometnoj infrastrukturi ugrožavaju nas i djecu, nemaju opravdanja za to

od HSLS Zagreb

Prometna realnost na Zagrebačkim cestama daleko je od idealne. Prema istraživanju HAK-a 35 % Zagrepčana smatra da u najvećoj mjeri sigurnost prometa ugrožava neadekvatna

infrastruktura i regulacija prometa .  Danas su svima nama a prvenstveno gradskoj upravi i gradonačelniku puna usta brige o sigurnosti  djece i građana u prometu.  U stvarnosti situacija je nikada gora, te osim hiperprodukcije ležećih policajca i bojanja biciklističkih staza ne postoji sigurnosna prometna strategija, a održavanje prometne infrastrukture nalazi se na nikad  nižoj razini .  Ovogodišnji podaci pokazuju da je za cjelokupni  asfalterski  program  ljetnih radova bilo predviđeno 6 milijuna eura, što je 30 % niže od asfalterskog programa i 2019. godine. Ovaj podatak uz primjere  bojanja zebri na prvi dan škole , otvaranje pristupa teškim kamionima u Cankarevoj  ulici koja je zbog sigurnosti djece zatvorena za kamionski promet  prije pet mjeseci ili neispravnosti svih radara za nadzor brzine na Črnomercu  najbolje oslikavaju stihijski rad gradskog ureda za promet i brige za zagrebačke ulice gradske uprave.

  U prošlom mandatu vijeća gradske četvrti na području Črnomerca u svrhu povećanja sigurnosti i usporavanja prometa u neposrednoj blizini škola i vrtića postavljeni su radari za nadzor brzine poput ovog na ulici Črnomerec.  Nakon četiri godine niti jedan radar više nije funkcionalan , zbog potpunog izostanka održavanja istih od  gradskih službi . Više nego zabrinjavajuće.   

  Primjer ovih neispravnih radara je zapravo slika rada gradske uprave ali i gradskih četvrti u protekle tri godine. 

GČ Črnomerec već tri godine svjedoči najmanjoj razini izvršenja malih komunalnih akcija i održavanja prometne infrastrukture u povijesti, a novac namijenjen rješavanju komunalnih problema  vrača se kao neiskorištena sredstva gradske četvrti u gradski proračun nakon čega gradonačelnik Tomašević određuje gdje će on biti utrošen.

 Za rad gradskih četvrti odgovoran je predsjednik GČ .  Konkretno tako je na Črnomercu za isto  bio odgovoran sada već  bivši  predsjednik GČ  Črnomerec Dražen Lučanin iz stranke Možemo, koji je u međuvremenu  zaposlen u gradskom poglavarstvu kao rukovoditelj gradske  službe za informacijski sustav  i tehničke poslove. Vjerojatno  gradska uprava smatra da je uz svoju stručnost na primjeru vođenja gradske četvrti  Črnomerca u protekle dvije godine pokazao svoje upravljačke kapacitete pa je zbog istog zaposlen na mjesto voditelja službe..  

 Sad već sa sigurnošću možemo reći da uz izostanak strategije upravljanja prometom, loših cesta i izostanku koordinacije gradskih tijela, uzrok ovakvom stanju u prometu nalazi se i u ovakvim  primjerima neiskusnih izabranih voditelja gradskih službi koji ne podliježu nikakvoj odgovornosti (brojni su primjeri od Čistoće i Zagrebačke plinare do Zrinjevca).   

  HSLS Zagreba smatra  da gradska uprava i Tomislav Tomašević nemaju nikakvog opravdanja za štednju na prometnoj infrastrukturi  i njezinom odražavanju jer  time  ugrožavaju  u prometu ne samo naše  sugrađana već i našu djecu.  Udruge i civilno društvo ne mogu biti isključivi prioritet rada gradske uprave , prioriteti treba biti i održavanje ovakvih radara i prometnica izjavio je Darko Klasić na tiskovnoj konferenciji Zagrebačkog Hsls-a.

Nove objave u ovoj kategoriji