Umjesto sustavnog rješavanja gospodarenja otpadom opet eksperimenti u Zagrebu !
Tomašević nakon 3,5 godine ne samo da nije riješio problem zbrinjavanja otpada, već i dalje eksperimentira i razbacuje se našim novcima raspisujući natječaj za odvoz miješanog komunalnog otpada i biootpada u vrijednosti od 12 milijuna eura ?!?
To nema nikakve logike, jer umjesto da grade sortirnicu za koju već postoji građevinska dozvola, kompostanu i Centar za oporabu otpada oni troše naše novce na odvoz komunalnog otpada na nepoznate lokacije, a upitno je i koliki će biti dodatni troškovi za odlaganje i oporabu ?
Gdje su nestale zelene politike gradonačelnika Tomaševića i stranke Možemo koje su obećavali provesti odmah nakon izbora ? Njihovo glavno predizborno obećanje da će zatvoriti Jakuševec nije ni na vidiku, a zadnjim prijedlozima izmjenama GUP-a vidljivo je da se dio Jakuševca koji je do sada bio zaštićen kao zona čiste vode (V2) pretvara u infrastrukturno područje gdje će se u skladu s Planom gospodarenja otpadom moći graditi nove građevine za gospodarenje otpadom, što upućuje na zaključak da još dugo neće biti riješen problem odlagališta Jakuševec – izjavio je Kristijan Jelić.
U Zagrebačkom prometnom kolapsu svakodnevno je zarobljeno tisuće građane
Tvrtka DiscoverCars napravila je zanimljivo istraživanje u sedam europskih gradova kako bi otkrili po kojem je gradu najstresnije voziti. Gradovi koji su bili dio istraživanja su Kopenhagen, Dublin, Reykjavik, Stockholm, Tallinn, Beč i Zagreb a mjerenje stresa je napravljeno na način da se mjerio broj otkucaja srca tijekom vožnje.
Prvo mjesto dijele Zagreb i Beč. Oba imaju 25 bodova na ljestvici stresa i živciranja u vožnji , prvi sljedeći grad je Dublin sa 9,5 bodova a najmanje stresan grad je Tallinn sa 1 bodom.
Samo oni koji ne prometuju na zagrebačkim ulicama mogu biti iznenađeni jer u Zagrebačkom prometnom kolapsu svakodnevno je zarobljeno tisuće građane . Nepregledne kolone i zastoji koji traju cijeli dan postali su svakodnevnica svih nas na putu do posla i natrag. Nezavršeni ljetni radovi obnove prometnica koji su probili sve rokove a traju i dalje , te planiranje rekonstrukcija obnova tramvajskih pruga i ulica tijekom jeseni kada je najveći promet na ulicama, glavni su razlozi Zagrebačkog prometnog kolapsa.
Nažalost gradonačelnik Tomislav Tomašević i gradska uprava ne prepoznaju ove probleme u prometu kao niti svoju odgovornost za ovakvo stanje, uglavnom se problem sa prometom ignorira i opravdava nedovoljnim ulaganjem u gradski prijevoz kroz više desetljeća.
U stvarnosti problemi u prometu posljedica su loših odluka i rada gradske uprave , te su Zagrepčane doveli u situaciju potpunog raspada prometnog sustava u gradu i najveće zagađenja zraka uzrokovanog gužvama u prometu.
- Ne planiraju se radovi na obnovi tramvajske infrastrukture na frekventnim pravcima usred jeseni kada je najveći promet već tijekom ljeta
- Radove i rekonstrukciju ulica trebalo je pripremiti pravodobno kako se ne bi zatvorile sve bitnije prometnice u centru grada
- Nedopustivo je da se nije osiguralo da se poslovi rade u 3 smjene te da se završe svi radovi do početka školske godine.
- Javni prijevoz na kojeg se upućuju građani, postao je manje učinkovit zbog lošeg upravljanja i organizacije javne nabave . ZET ima 142 nova niskopodna tramvaja od trenutno 187 koji prometuju našim ulicama. U povijesti ZET nikada nije imao veći broj vozila. Tijekom protekle godine preko 40 % tramvaja nije bilo u voznom stanju zbog lošeg održavanja a tijekom ljeta bilo je više vozača u smjeni nego ispravnih autobusa , što predstavlja glavni problem javnog gradskog prijevoza a ne nedostatak vozila.
- Loša prometna rješenja zatvaranje pojedinih prometnica za promet te sužavanje automobilskih prometnica zbog širenja biciklističkih staza dovelo je do apsurd da su postavili nove biciklističke staze koje nitko ne koristi kada je kiša a ista su zagušila umjesto da disperziraju promet na Zagrebačkim ulicama
Zagrebački HSLS-u zato poziva gradsku upravu i gradonačelnika da se prestanu ponašati kao da se rekonstrukcija i brzina radova njih ne tiču i da krenu konačno nakon tri godine u izradu prometne studije umjesto prakticiranja sada već višegodišnjih adhoc rješenja , istaknuo je Darko Klasić.